...nytt år nya möjligheter?

God fortsättning på det nya året! 
Nyårsaftonen var mkt trevlig, även i år. Jag tycker ju att nyår är ganska överhypat, tycker det räcker med lite god mat och sen titta på raketer, det viktigaste är att jag firar den med min älski :) 
Härligt knäppa båda två :) 

Vi firade med Nettis å Jens å barnen! Mycket trevligt, åt mat...kollade JVM, åt efterrätt...sen var det dags att smälla raketer, ja för barnen vid tio! Sen fick dom sussa och vi kämpade vidare till tolvslaget 


När barnen sov så började vi spela pictionary! Jäklar vad kul spel...hur olika man kan tänka :D 
Min teckning vs Jens teckning 
...ja pepp kom på vad jag rita innan Nettis knäckte vad Jens försökte rita (",)

Ellie var ju med såklart <3 

Sötnosen! <3

Och jag körde lilasotade ögon med glitter...såklart ;) och lila/rosa läppar 

Som vanligt så fångas inte glittret på bild 

Och hela outfiten: 

Hoppas ni hade en lika bra nyårsafton som mig :* 
Något nyårslöfte? Njae...fortsätta vara awesome å tro på mig själv  ;) 

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0