...Misspepp

Vet inte varför men det har bara varit så...har inte känt för att blogga! Jag har haft grejer å skriva om och har fotat för att lägga upp men, nä sen har det inte blivit av :-P är ingen storbloggerska inte ;) 
T ex så har ju årets bästa dag varit, min födelsedag! Kommer ev skriva ett inlägg om det senare! Men fick iaf finfina presenter :) bl.a. lösögonfransar av Heléne som jag provade å göra en lite annorlunda sminkning (för att vara mig) höromdagen bär jag var hemma med magont. 







Dom är ju lite "wild an crazy" så får se om jag vågar ha dom på fest nångång ^^, gillade sminkningen iaf! 
Kände mig dock liiite översminkad när jag åkte och handlade :) hihi

Gillade även hur det blev med ett av filtren på mobilen




Det var allt för den här gången ;) imorrn får vi finbesök av Gotland! <3 var sjukt länge sen vi sågs nu (ja förutom på konferensen häromdagen!) 

 X torsk X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0