...lösfrallor

Ikväll ska min syster å man iväg på 40 årsgalej så hon undra om jag kunde sminka henne...sagt å gjort! Eftersom hon har en kornblå skjortblus på sig så ville hon inte ha allt för mkt färger på ögonlocket, körde på mörkgrå/silver :)
Tycker det blev väldigt snyggt...är ju väldigt osäker när det kommer till att sminka andra :-P 
Hon är nog en av de få personer som jag faktiskt sminkat! 

När jag var klar och satt där med ögonskuggepaletten blev jag så sugen på att sminka mig också ^^,
Och jag fick ett par lösögonfransar av en kollega häromdagen som jag ville prova...har ju aldrig använt det förut så tänkte att det e bäst att börja när man ändå inte ska iväg och är lika "pressad" att det måste bli bra :D 





Nästa gång ska jag lägga en bättre mer markant eyeliner innan jag sätter på dom...
Hihi...om jag får utryckning på beredskapen så kommer jag vara lite översminkad men det bjuder jag på! ;)

 X torsk X



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint det blev på syr din :) Du får gäääärna sminka mig någon dag! :))

Svar: Hihi...jag!? Sminka dig?! Hihi...ja kanske att vi ska sminka varann ;)
Torsken

2014-01-19 @ 12:42:09
URL: http://konstoannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0