...helgen

Äntligen helg...fast samtidigt gick veckan fort, fast det känns ju som det var evigheter sen jag hade långledigt...! Hihi, kluvet! :D helgen har iaf bara sprungit iväg! Men har hunnit träna två ggr (passar på så länge jag känner mig frisk), rensat min garderob och idag har vi tittat på hus, varit barnvakt och nu ska jag sätta mig å plugga...går se om det blir träning ikväll också eller om jag kanske ska ta mig ett glas vin ;) 

Jag såg en bild på en sminkning som inspirerade mig och jag ville prova 

...dock så fick jag inte alls till vingen med ögonskuggan så det fick bli utan! 




Hoppas ni haft en skön helg å känner er laddade för en ny spännande vecka! ;)

 X torsk X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0