...back to reality

Igår var första arbetsdagen för i år, jag valde att jobba extra. Idag var således första ordinarie arbetsdagen, känns ju knappt som man varit borta därifrån...på gott å ont ;-P det som märktes var ju på orken å språket...händerna gjorde väl inte riktigt som hjärnan ville...hehe ;) jag e glad iaf att jag jobbade kväll både igår och idag så att det inte blev alltför stor omställning att komma tillbaka :P var så sjukt trött efter jobbet så jag somna i bilen hem (ni kan vara lugna, det var inte jag som körde! Blev hämtad!) hehe...å nu ska jag strax sova...känner mig inte så trött men hoppas på att somna  ändå...bara jag slappnar av! 
Här kommer för övrigt dagens make ;)

Rosa och grått, så har jag använt den rosa uppepå den grå för att få samma ton...den grå ser nästan lila ut :-P





God natt <3

 X torsk X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0