...som ett brus...

...ett sorts lyckobrus eller som kolsyra som bubblar inombords av små små lyckobubblor som kittlar till när jag tänker på det :) annars är bubblorna stilla...tills jag kommer på det igen! Är så glad och lycklig att det är dags nu! Det är verklighet!! :-D vi ska flytta till hus!! 
Jag vet mkt väl att det kommer bli tufft periodvis å sköta ett helt hus själva...å städningen kommer inte direkt bli roligare...men just nu, i detta nu så struntar jag faktiskt i det! :-D tänker leva i min lyckobubbla nu! ^^, 
Hela helgen har vi varit i huset å fixat å renoverat, rivit tapet, målat och satt upp ny tapet...
Ett mörkt å hemskt rum (enligt mig) med 3 svarta väggar och en vinröd/lila 
...Har nu fått en make over för att bli vårt gästrum med en enfärgad grå/lila vägg och 3 med mönstertapet. 


Sjukt glad tjej :) 


 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0