...optimist

Jag anser mig själv vara en optimist...försöker se det positiva i saker och ting, sen har ju såklart mina sämre dagar å kan vara en riktig bitterf***a :-P 
Men som idag...två saker som var positiva, som man lätt kan fokusera på det negativa egentligen, som att jag kom till jobbet en timme innan jag började jobba! Då passade jag på att smita in i vår underbara sminkloge på TC! 

Och la på det smink som jag inte hann hemma (dvs allt utom foundation å ögonskugga) fast bättre på ögonskuggan lite ;) 


...med blixt:

Sen kom även muppen fram ;) 


Den andra positiva saken var att pepp fick sin operation av menisken idag och kunde faktiskt gå därifrån. Han har nog ont och behöver gå till sjukgymnast för att få rehabövningar men det hör ju till ;) 

...vi har blivit med bil igen :) får se om jag avslöjar vad för bil O.o så skönt, har fått magsår med allt pusslande med arbetstider, bussar, tåg å försöka få till det med hämtning !! 
Imorrn ska vi å titta på ett hus igen :) får se vad som händer! Vet inte om mina nerver skulle klara ett husköp! :P 

 X torsk X 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gött me lite positivism :) o snygg make!

Svar: :) tack!
Torsken

2014-02-04 @ 23:19:46
URL: http://konstoannat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0