...tomtemor å tomtefar :-P

På julen har jag mer eller mindre alltid tomteluva på mig...så även i år, och den fick faktiskt sitta kvar hela dagen å kvällen...dock bytte jag luva ett tag ;)
Fick agera tomte i år så den vanliga tomten firade på annat håll...och det gick bra, tills jag gick därifrån och tappade rollen lite när jag gick därifrån och tänkte "nu tittar dom säkert på klapparna ändå". Noah hade tydligen sagt "Tomten ser ut som Johanna" :-P damn it! Och varje gång vi ses så tar han upp det...senast igår kväll...hehe! 

Min sminkning i år blev enkel silver/grå sotning med juleröda läppar 💋

Hoppsan, blev visst med filter på den ;)
Utan filter ;) 

Äääälskar hjärteklännibgen, dock känns den ju extremt julig :-/ svårt å ha den annan tid... Faaast, 14/2 passar den nog. (",) 

 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0