...back in business

Hejhopp vad tiden går!! Imorrn e det redan fredag å jag har jobbat en hel vecka...!?  Jag som skulle gör massa saker den här veckan ^^, så bra gick det! Men man säger ju att det går fort när man har roligt ;) å ja...mitt jobb är roligt! I måndags hade jag en mjukstart samtidigt som jag INTE hade det...det var lugnt med tolkning fram till webbsändningen på kvällen....och då insåg jag att jag faktiskt skulle tolka...å att det första tolkjobbet efter tre veckors semester är just webbsändning ...! Gulp! Men jag är ändå nöjd (har inte tittat men känslan var bra iaf!) 

Så här såg jag ut... (Älskar att få lite extra tid att fixa sig inför det!)
På läpparna har jag lippfinity som jag återigen kan slå ett slag för....TOK bra! 

Kanske dags att sova så jag orkar jobba sista dagen ^^, 

 X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0