....HELVETESJÄVLASKITPROV

Ja...som ni kanske kan lista ut av rubriken så gick det inte vägen den här gången heller...!!! :( fan! >:( det absolut, ABSOLUT sugigaste av allt var resultatet...för att få godkänt krävdes 80% rätt och jag fick SÅKLART 79% det är som att inte bara strö salt i såren utan även lite chilikrydda och gnugga runt det. EN HALV JÄVLA POÄNG IFRÅN...!?!! Och när jag tittar igenom provet så tycker jag såklart att det finns grejer som är rätt men som hen har gett fel på...men man kan ju inte överklaga såattee...!!! Nu är jag arg, sur, ledsen och besviken! Jag vet att jag inte är värdelös men jag känner mig jäkligt värdelös just nu! :( 
GAAAAAH!!!!! FAAAAN! 


X torsk X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0