...helgens sminkningar

Igår brummade jag iväg till Västerås för att göra stan osäker! Åkte tidigare på dagen för att vara snäll och köra en fd kollega och hennes kompis till flyget...vilket resulterade i att jag hade ungefär 5-6 timmar att ha ihjäl i Västerås innan Heléne kunde ses! Men jag e ju mästare på att ha ihjäl tid ;) lyckades övertala min kompis Niklas som bor i Fagersta att komma å möta mig...han orka inte köra till Västerås å jag orka inte åka till Fagersta så möttes halvvägs på en parkeringsficka! :-D satt å snacka ett par timmar till han var tvungen att åka igen men då var det bara nån timme kvar för mig ;) 
 Det blev middag å party med bästa Heléne :) superkulkväll :-D


Det blev en sminkning med blå/turkos och mörklila...(syns inte så bra på bilderna) 



Idag sken solen i Västerås så blev en ljusrosa/aprikos sminkning 



Idag har varit en småseg dag och när jag brummade hemåt å stanna för att handla lite slog bakishungern till och fick cravings efter ost å kex...blev nästan desperat O.o 
Hihi...så ja, fick helt enkelt lösa det! 


Kom hem till bästa älski som hade maten klar <3 

X torsk X 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0