...slips

Igår var det dags igen...30 års kalas nummero dos! Mary, Saintmary fyllde 30 i veckan å det måste ju såklart firas :-D det var inga andra från min bekantskapskrets som kunde komma men vad tusan...jag e inte den som e den, lite nytt folk e ju aldrig fel...eller jag blir ju skitblyg i nya sällskap men vad tusan ;-) Maria känner jag ju, och Benjamin.
Mitt absolut största problem var att komma på VAD TUSAN JAG SKULLE HA PÅ MIG....! Det är ett problem i vanliga fall men nu var det ju folk jag inte riktigt kände (läs: har inte den blekaste om vem dom är för folk) och jag vet att man inte ska bry sig men...jag kände att jag inte ville komma överklädd...eller underklädd för den delen!
Det roligaste av allt var att jag tydligen inte var ensam, Marys vän Randy hade samma problem...så Mary tyckte att bi skulle prata med varann istället för med henne...så då fick jag ett meddelande från honom med bild å allt :-D så jag fick godkänna och vi kom fram till åt vilket "håll" jag skulle klä mig (inte fin-fint) ...måste ju säga att problemet kvarstod för min del...menmen, efter lite letande i min systers garderob...och Jens garderob så fick det bli skjorta å slips... :-) det har jag nog inte haft sen min gymnasietid ^^,
Festen och folket var hur najssom helst! Bra uppstyrt av Mary så att det inte bara blev att sätta sig i ett hörn å hoppas på att någon pratar med mig ^^, musikquiz även denna helg (Lina hade det också) skitkul med sånt...synd bara att jag totalsuger :-D haha! Å vad e en fest utan "ja, jävlar"...
Kom hem strax innan fyra inatt, hemskjutsad på en pakethållare av den tappre Benjamin :) somna snabbt å gott å vakna halv två nu på eftermiddagen O.o men mår faktiskt bra :)

...så nu ska jag sätta mig å plugga lite mer...bara en vecka kvar nu! :-/


Kommentarer
Postat av: Randy

Kläderna blev perfekt!
Som tidigare sagt, mycket roligt att träffa dig!
Festen var indeed awesome!

Svar: Tack! Det hade inte gått utan dig ;-D
Torsken

2013-09-10 @ 18:58:02
Postat av: MarySaintMary

Det var jättekul och jag är jätteglad att du kom! <3

Svar: :D det var verkligen hur kul som helst!!
Torsken

2013-09-10 @ 21:38:10
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0