...pluggeliplugg

Just nu är det allt som snurrar i mitt huvud...auktorisationsplugg! På måndag är det dags...The vig test! GaaaAaaaaAAAH! Men det ska bli skönt å få det gjort! Hur det än går så är jag asstolt över mig själv för att jag gett mig in i det, vågat satsa på mig trots att jag vet att jag inte direkt är ngn plugghäst, men jäklar vad jag tycker att jag e duktig som faktiskt satt mig å pluggat! Mkt smartare e jag...hoppas för Guds skull att rätt frågor kommer bara...för allt kan man omöjligt...JAG kan omöjligt lära mig allt om juridik, sjukvård, migration, tolk etik, socialen och samhället i övrigt...! 
Det här har jag haft med mig i princip överallt den senaste månaden! The bible även kallad! Å plugglurarna :) 

På måndag gäller det! Håll tummarna för mig! 


 X torsk X

Kommentarer
Postat av: Sandri

Håller tummar och tår för dig! O du är skitsnygg i de där lurarna!

Svar: Hihi...å jag håller tummarna för dig ;) ...oss!
Torsken

2013-09-13 @ 09:31:33
URL: http://konstoannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0