...känslan

...att vakna "mitt i natten" å komma på småtabbar från provet..."fan att jag ändrade det svaret" "varför la jag till dom där orden, då blev det ju fel" "varför läste jag inte DEN frågan tydligt...jag vet ju att man skulle göra det och bara skriva ETT exempel, jag strök ju t o m under antal exempel på de andra frågorna" ..."VARFÖR LIGGER JAG OCH ÄLTAR DET HÄR NÄR JAG EGENTLIGEN BORDE SOVA!?" 
Det som är gjort är gjort, jag kan inte ändra vad som hände igår...bara hålla tummarna! Och om det skiter sig så ja...då får jag skriva om igen senare...frågan är bara när?
 :-P å det vet jag inte förrän jag fått tillbaka provet o.O 
...vilket är senast i mitten av november...aslångt bort! 

Jag var iaf överlycklig igår när provet var klart...å lite halvt...ja chockad? Mitt sätt att reagera var att asflabba ;-P




Nej...nu är provet över och jag får ta tag i nästa projekt...flytten på lördag! ....! 

X torsk X 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0