...INTE NU!!

Att försova sig är aldrig kul...att dessutom vakna upp å inse att man e sjuk e ju nästan värre...jag har ofta svårt att bestämma mig om jag ska vara hemma eller pallra mig till jobbet "är jag tillräckligt sjuk?" men idag var/är det inget snack om saken. Att då behöva ringa in till jobbet ca 45 min innan man börjar jobba å meddela detta är inte lattjo :-/ alternativet var att åka å jobba å bli sjukare å kanske smitta fler så det fick bli så idag...det var ju inte direkt planerat att sova igenom två väckarklockor (har aldrig hänt förut!) menmen...jag hoppas inte jag satte samordningen eller mina kollegor i skiten :-(
Prutt!



Får vi se hur bra det går å packa då...! Men först sova å vila lite till! 

 X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag fick ändra massa på bildtelefonitavlan när jag var korridorstolk, det var kul! :) Krya på dig nu och säg till om jag ska hjälpa till med nåt imorgon när jag är ledig! (Inte här dock, sms:a eller skriv på fb)

Svar: Hej! Ja du kan få komma å hjälpa till å packa :-P jahaa....tidigare idag ;)
Torsken

2013-09-18 @ 18:20:23
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0