...makeupkväll

Nu i veckan hade jag å Sandri, ja...Sandri var nog mest drivande, bestämt att vi skulle ha en sminkkväll med våra kollegor för att byta tips och erfarenheter med varandra :) vi la upp kvällen så att vi sminka oss själva för att förklara hur vi gör och varför...och sen fick dom andra, antingen prova själva eller hjälp av oss prova lite. 
Det blev lyckat, så bra att jag å Sandri faktiskt inte sminkar oss på samma sätt...för det finns ju inget rätt eller fel ;) jag sminkade mig på två olika sätt...sotning med färg och sen en mer vardagssotning, men det fotade jag aldrig...målade till så båda blev sotade...och la till lite andra färger :) 


Sandri la en grön make...men som oxå spårade ur lite när dom flesta hade gått ;) 

Det var som sagt en trevlig kväll och jag lärde mig lite nytt faktiskt ;) 

Här hjälper Sandri en kollega att måla "måsvinge" (jag själv kan knappt så det fick experten göra!) 
Se allt smink...! :) 

 X torsk X 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0