...fest i tolkhuset

Det finns ett så kallat tolkhus, för er som inte vet så kallas det så av den enkla anledningen att av fyra lägenheter så bor det tolkar i tre av dom...och det har varit flera andra tolkar som har bott där :-) 
Nu har dessa tre tolkar, mina fina kollegor, slagit sina smarta ihop och anordnade en "husfest" för alla på TC :) 
Mkt bra iniativ måste jag säga, även om inte ens i närheten på alla kom (vilket nog hade blivit trångt) så var vi ändå ett gäng som kom dit :) knytis med italienskt tema! Vi (eller jag gjorde kanske inte så mkt) gjorde pizzor med massa olika gottigheter på...hur gott å hur mkt mat som helst! :-) 
Me and ma görls :)

Om du fotar mig så fotar jag dig...
Fixar frillan :-D 
Såååå sexiga....grrr
En av värdinnorna

...den andra värdinnan 

En del av gänget 
...den tredje värden (bakom kameran)

FinaStina å Alf <3

Det var en myyycket trevlig kväll som jag verkligen hoppas är starten på en ny tradition ;) 

 X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0