...söndag

Härliga mars å härliga sol...! Välkommen! Det har varit över nollan flera dagar och solen har strålat på en klarblå himmel och jag har njutit till tusen! Satte kl på en timme när jag satt i solen, hade kunnat sitta kvar längre men idag var det städdag ;) å städa det har jag minsann...inte klart men det kommer jag nog aldrig bli ;-D jag hinner liksom ledsna efter ett par timmar, men dammsugit å skurat har jag äntligen gjort, kanske fortsätter imorrn, det enorma tvättberget är kvar...minskat mkt men det tar ju aldrig slut...det fylls ju liksom på hela tiden och det e så träligt att hänga i lägenheten :(

Imorrn e det måndag, ny vecka och nya möjligheter ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0