...ojdå!

Ja, härliga maj indeed! Å fort som tusan gick det..! :-O å snart är det mitten på juni! Jag hade en toppen födelsedag och senare på helgen en sjukt kul fest med rekordmånga som kom (brukar ju aldrig få speciellt många gäster på mina fester) å massa fina presenter fick jag :)

Födelsedagen firades med min älski å Heléne å Sandri på Pitchers :)
fick ögonskugga och läppstift av älski från MUS och lyxchoklad, av sandri fick jag ett superfint halsband och av Heléne fick jag assnygga skooor <3

på min fest fick jag ännu mer fina saker (ja, skorna av H fick jag ju faktiskt på festen)
folk har visst fångat upp att jag gillar rosé och hjärtan ;) fick hemmagjord rabarber och vaniljmarmelad (MuMS!)

 
Fick visst inte bild på alla på festen...men kul var det :)
 
X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0