...sommar <3

Mina fyra veckor som jag jobbat sen min första semestervecka har bara svischat förbi och jag har tänkt flera ggr att jag skulle skriva om den första veckan...minns ju inte så mkt...så det får bli bildbomb :-)

Obligatoriska "ledighetslacket" på

 

Spenderade några dagar i Åsbro :)

Gladaste nakenfisen (så länge jag lockade med min Iphone...)

...för peppli är så mkt roligare...



mmm...gott i sommarvärmen


duktiga brudar som gav sig ut å sprang...sen rätt ner i sjön å svalka sig

 

Sen tog jag mitt pick och pack å åkte mot huvudstaden...


där det åts sushi med äldsta systeryster...


och handlades skor :)

Räkbåt med finaste tjejerna...MASSA räkor blev det ^^, 
 
Sen hann jag inte mer än hem å vända för att åka till bästaste Heléne i pruttigaste Västerås...(skitstad) det var cityfestival och hon hade semester och spenderade den där...så vi slog klackarna i taket :)

bilden uppe till vänster är efter vin intag och jag vann den lilla rosa sköldpaddan vid namn Henke. :) 
övriga bilder är från dan efter då vi hängde i hamnen i det fina vädret :) 


en del slappande blev det mellan allt farande :)

En mycket härlig vecka som kändes längre än bara en vecka :)

 

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0