...sjukling? Nej tack!

Idag har jag varit hemma...hemma å ledig, INTE sjuk. Försöker intala mig själv att jag mår bra...fast jag mår prutt! :-/ det började redan förra veckan...hostade lungorna ur mig varje natt, men bara på natten, inget på dan! Sen i måndags började halsen göra ont å sen kom hostan tillbaka med besked...det e helt sjukt vad mkt man kan hosta!! Så blev ingen träning för mig igår i hopp om att jag skulle kunna vara med på matchen idag, mot åsbro! :)
:( så blev det ju inte...vaknade efter massa timmars sömn med täpp näsa och huvudvärk...täpptheten försvann men inte huvudvärken, den har varit molande till och från hela dan! Orken har liksom försvunnit från kroppen, när jag var nere å handlade önskade jag att det fanns sittplatser så man kunde sätta sig å vila under tiden :-P då e det illa...

För övrigt så går vi i hus-köpar-drömmar...vill inte bo i lägenhet längre, har ju aldrig varit något fan till lägenheter...visst det har sina fördelar, om nåt går sönder så kan man bara ringa så kommer dom...bara det att jag känner mig till besvär när jag gör det och får typ dåligt samvete och måste hitta på en ursäkt...
Det är ju speciellt grannarna jag vill ifrån, jag är rädd att störa grannarna och jag blir galen när grannarna stör oss!
Den första förälskelsefasen har gått över till den här lägenheten så man börjar se (höra) mer å mer fel. I början hörde jag inte ens grannarna eller trafiken men det gör jag nu.

Imorrn kväll ska jag webbtolka reklam för första gången...det ska bli spännande!!

Dags å försöka sova...(gick å la mig för två timmar sen hostar bara...!)

För övrigt måste jag bara visa en bild från när jag var hemma hos Heléne (ny kollega som jag verkligen klickat med, känns som vi känt varann länge!) :) bilden e för härlig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0