...INTE okej

Jag har ätit p-piller i många, många år...tänkte att det var dags med ett uppehåll...rena kroppen så att säga...men jag börjar komma på andra tankar, för nu ligger jag här och har en smärta i magen...en smärta jag inte känt på många år tack vare mina p-piller, ja alla ni tjejer vet vad jag menar...mensvärk! Vad e det för skit?! Minns att jag tyckte det var dumt i huvudet när jag var ung och jag tycker det fortfarande!! Varför ska man straffas å ha den här smärtan?! Inte nog med det faktum att man faktiskt får hemska humör svängningar och blöder...vi ska lida ännu mer...! Och dessutom har jag inte fått skiten än...bara värken, nej det e INTE okej...!

X torsk X


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Mmm, mensvärken blev mycket värre när jag slutade med p-piller också, men det var så mycket annat som blev bättre, så det var ju lätt värt det.

2013-01-28 @ 23:04:39
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0