...hälsning från sjuksängen

Tredje dagen jag e hemma från jobbet...å det e skittrist att vara sjuk! Jag brukar ju inte ha nå problem med att inte göra någonting, men när man inte kan göra någonting annat då blir jag rastlös! :(

Idag e det iofs snorkallt ute, så då gör det inte så jättemkt att jag måste ligga nerbäddad :)

En sak som har slagit mig dessa tre dagar är att jag tycker det e skitsvårt att bedöma om man ska vara hemma eller inte..! När man e hemma mår man kanske halv bra...men pallar man att jobba liksom..? Å det e ju väldigt bra om jobbet får veta dan innan om man ska vara hemma nästa dag...lätt å veta hur jag mår imorrn..! Men måste säga att än så länge känns det rätt att vara hemma...men imorrn tänker jag jobba :)
Igår missade jag en webbtolkning pga min förkylning :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0