...farväl

Farväl helgen...härliga helg som bara svischa förbi! Jag har haft en bra helg...har inte gjort så mkt men ändå har tiden bara försvunnit! Jag jobbade iaf både torsdag och fredag, även om jag bra gärna ville gå hem flera gånger under torsdagen så höll jag ut och jobbade hela dagen. :)

Jag hoppas veckan som kommer blir fullproppad med uppdrag utanför arbetstid (har beredskap) så jag kan tjäna lite cashish :) ...ja, eftersom jag var sjuk förra veckan kan det vara skönt att få in lite extra så det kanske blir typ plus minus noll i alla fall!
På tal om pengar...jag blir galen på hur värdelösa vi är när det kommer till ekonomi...! Men imorse kom jag på ett sätt som gör att det kanske går bättre :) ( jag fattar inte varför jag inte kommit på det tidigare..!) Det är ju så att pepp får sina pengar ca en vecka innan mig å då brukar vi sätta över dom till vårat gemensamma konto för att ha dom där tills jag får mina pengar och det e dags att betala räkningar. Det låter ju smart...bara det att vi båda e där å nallar innan jag fått min lön! Då till min smarta lösning: betala räkningarna dom flesta räkningarna direkt när pepp får sina pengar å sen resten när jag får lön...! Varför har jag inte kommit på det tidigare...!? Nu längtar jag till nästa månad så vi kan prova det IRL oxå :)

Var en sväng till Åsbro igår...vi skulle ha åkt båda två men pepp orkade inte så jag åkte själv :) å snacka om att då dög moster så det räcker och blir över (även om det var svårt för Noah att fatta att jag inte var moster millis..!) :)
Både jag å Pepp skulle åka ut idag istället...men runt niotiden imorse vaknade jag av att pepp satt på toa å spydde :-/ som tur e så verkar han inte sjuk eller så...migrän som utlöste det tror jag, för han somna om och sov ett tag å har nu på kvällen mått ganska bra :) (phuee)

Tack å hej sköna helg :)

Noah ritade en fin teckning till mig å pepp (det är noah och kasper på bilden i fall någon undrar)

Och jag hittade dom här..!! På tiden att nån kom på det! Supergoda! <3

 

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0