...2013

Ett nytt år är här...fast egentligen, vad e det för skillnad på idag och igår..? Egentligen ingen större skillnad fast jag använder nyårsafton som ett tillfälle att lämna det gamla bakom mig (det som går och som är värt att lämna) och jag ser ett nytt år framför mig med nya möjligheter :) egentligen borde man se varje månad som en ny möjlighet, varje dag...fast varje dag gör jag iofs men året...det blir lite mer, ja...större, mer påtagligt för att det sker så sällan!

I år firades det nya året in i Åsbro, med min syster och hennes vänner och MASSA mat och gottigheter...vi åt aldrig någon ost å kex för vi var för mätta, å då höll vi ändå på från typ halv sex till halv 2! Det var mycket trevligt och gott :)
Jag är ju annars en sån som inte har då mkt krav på nyårsfirandet i sig, det går bra med bara Pepp och mig...lite go mat å sen fyrverkerier vid tolv slaget, jag får alltid en sån härlig känsla i magen där vid tolv när jag ser alla fyrverkerier :) (på avstånd!) och i år var inget undantag trots att det nästan inte blev några pga av regnet (stubinerna hade blivit blöta).

Just nu ligger jag i sängen...fortfarande. Klockan är 15:30 och solen är redan på väg ner...vill nog bara ha en mysdag idag, ligga i sängen å bara mysa :) så får det nog bli...med lite matintag som undantag från sängen! Jag har för övrigt en hel vecka kvar på min ledighet :D känns fantastiskt skönt, hoppas denna vecka blir lika härlig som förra veckan

 

Min sminkning igår...ganska bra kompromiss...fin men ändå ASGLITTRIG! (glittret syns knappt på bilden)

 
min systeryster (alltid lika normal på bild) 
lika som bär? ;)
Pepp å jag <3
Mina smaskiga efterätter :P
Och vid tolvslaget var det lite för läskigt med alla pangar så då får man sitta inne om man vill <3
fast lite fint var det allt
 
X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0