...sjukt trött!!

Jag e så förbannat trött på att må såhär...! Orkar inte vara sjuk mer, orkar inte att inte orka göra något! Eftersom jag inte orkar göra något så har heller inget att skriva om...bara att jag e sjuk, hela jefla tiden...!! :(
Jag har haft ledigt fre-sön och jag har mestadelen sovit eller legat i soffan, gjort några försök till att tvätta å städa men ja, orkar ju inget så det går sådär :-/ whisky hjälpte inte, eller jag fick inte i mig så mkt för hela kroppen sa ifrån när jag drack det så blev bara några klunkar!
För övrigt så ska vi titta på hus igen i veckan...drömma får man alltid göra ;-) å drömma gör jag verkligen...vill mer än nånsin bo i hus...inte lägenhet!

X torsk X


Kommentarer
Postat av: Elin

har inte ni massa lån/skulder att betala innan ni ens börjar försöka spara till hus`? drömma kan man alltid göra, men man måste ju se nuet också...

Svar: Det e klart att vi e realistiska Elin! Men dom två husen vi har tittat på har varit gratis visning än så länge, å drömmarna e också gratis plus att jag får motivation med på köpet...du behöver inte vara orolig, både jag å pepp har föräldrar som redan har dragit den föreläsningen för oss ;)
Torsken

2013-02-18 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0