...juldagen

Igår var det dags att parta! Finastina och Malin från jobbet å hennes kille skulle ut till Harrys och jag hängde på. Vi möttes upp på jobbet (Stina slutade kl 22) och sen gick vi vidare till Harrys :) jag var riktigt taggad för en kul utekväll och det blev det verkligen! Älskar att dansa ;) 
Stina försvann i folkmängden men Malin å Markus hittade jag tillbaka till iaf ;) 
Idag har jag mått hyfsat, men å andra sidan sov jag till två å gick upp vid fyra ;-D haha! Å inte har jag gjort ett jota idag! Så jäkla skönt!! :-D 

Provade att kombinera guld och silver i min sminkning igår, riktigt snyggt tycker jag ;) 




Malin hade en så sjukt snygg röd och svart sminkning som jag vill prova men insåg att jag inte har ngn riktigt röd :-/ 

Nu när jag e ledig i två veckor kommer jag förhoppningsvis uppdatera lite oftare när jag har tid och ork att inspireras till nya sminkningar och nagelpyssel ;)

 X torsk X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0