...change of plan

Eftersom att blogg.se appen har blivit cp sen jag uppdaterade den så kommer fredagsinlägget nu, lite sent!
 

Fredag, härliga fredag! Slutade tidigt dessutom :) hann fynda en blå skjorta på hm :) 
Planen var att jag vid sextiden skulle till en kollega som skulle ha ett home-party med house of lola...ett klädmärke. MEN när jag hade ätit min efterlägntade tacos vid fem-tiden sp somnade jag...! :( 
skit...!
Jaja, får bli en annan gång...jag var ju mer ute efter sällskapet än själva kläderna (även om dom e assnygga!) 
Började göra mig i ordning för att åka mot sandri istället...men då...vid åtta-tiden när jag skulle börja röra mig dit, då regnade det massor... :( motivationen till att ge sig ut i regnet var lika med noll =/ 
 
Fick bli en hemmakväll istället :) med min sambo...eller ja...han låg och sov bredvid mig ;) 
Cosmopolitan och sex and the city 2 =) ...och lite gottis till också ^^ 
 
Redan här sover han...
Varför sova på något under sig när man kan sova i luften...? ;)
...mumms!
Skål!
(ringen hittade jag för 20 pix...! å då fick man med örhängena!)
 
Så summa sumarum blev inte kvällen alls som planerat men mycket trevlig ändå! :)
 
X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0