...häääärliga dag! <3

Natten var prutt, morgonen likaså...sambon sov inte å då sover jag skit oxå, känner med honom på något sätt så jag kan inte slappna av ordentligt! :( vid sju vakna jag återigen och då fick jag veta att han inte mådde bra alls...ont när han kissa...jahopp...så fick övertala honom att ringa 1177 så vi kunde få en tid på jourmottagningen, å det fick vi...så det var bara att ställa klockan på 9 för att komma iväg. Jippididoo...proverna visade ingenting men han fick antibiotika för säkerhetsskull.

När vi kom hem hade klockan blivit över elva å vi var skiiithungriga, så vad passade inte bättre än en riktig frunch med bl. nybakat bröd å melon i solen på balkongen? :) MUMS!
Härliga sol och äntligen härliga värme...vad jag saknat er tillsammans!! <3

Dagen har bara flutit på, jag har strukturerat i förrådet, eller försökt iaf...gått på promenad i solen med anna och jag har...hör och häpna, köpt JORD och PLANTOR och jag har PLANTERAT....!! :D
Idag e det den 20 maj...TVÅ DAGAR KVAR! :D jag äääälllskar att fylla år, spelar ingen roll att jag blir äldre, bara jag får MIN FÖDELSEDAG! hihi...blir dock inget kalas för släkt å familj :/ det hinns inte riktigt, har fullt upp helgerna fram över...å sen e det juni å då känns det för sent! Men fest blir det! :) på lördag! WEEHOOO!



En tomatplanta, och panséer :) superfint *stolt*


På promenaden med anna såg vi dessa superfina tulpaner...! ser ut som en blandning med liljor! :)


Satt på balkongen å njööööt in i det sista innan solen försvann runt hörnet!

SUPERHÄRLIGA DAG! det e som en present från vädergudarna tror jag :)


X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0