...semester <3

Jag bara N J U T E E E R!!! Sover tok mycket å låter det vara så...gör det som jag får lust för :) 
Som att äta jordgubb och vaniljglass med saltlakritssås
 
 
..eller bakar kl 22,00 på kvällen..bara för att jag blev sugen på nå gott ^^
 
 
Och, det obligatoriska nagellacket (såklart) (som jag för övrigt fick av fina stina i present)
 
Annars har jag gjort väldigt lite vettiga saker :) men jag gillar att bara "go with the flow" ...imorrn hoppas jag att mitt flow går mot städning...det skulle behövas ;D
Idag blev det en lite udda middag...blev så sjukt sugen på det...¨bara för att jag kunde (hade alla ingredienser hemma) så gjorde jag det :) go with the flow... ;)
 
Men eftersom att det inte innehöll så mkt näring åt jag en banan oxå...
 
haha...japps, inte alls överdrivet med bilder på allt man gör :) men e man ledig så e man ;) då har man lite tid över...jag har ikväll provsminkat mig inför pinkys bröllop nästa vecka å även provat fixa håret, det känns som att jag har koll på läget...när det gäller mig iaf, nu ska jag bara övertala han den där att han måste prova alla kläder och skorna tillsammans...typ imorrn, så jag kan vara lugn (nej, nej, inte kontroll freak!)
 
Idag startade operation: härda-fötterna-innan-bröllopet. med andra ord så ska jag försöka vänja mina fötter vid klackisar :) jag menar, alla snygga kändisar som går med högklackat VARJE dag, dom kan ju omöjligt ha lika ont i fötterna som jag får när jag haft högklackat nån gång då å då...därför ska jag nu i två veckor använda högklackat till och från (beroende på vad fötterna säger) Idag tog jag en mjukstart med kilklack...dock ganska höga å jag hade dom flera timmar på ett shoppingcenter :) ...fötterna överlevde men dom börjde klaga i slutet :)
Nu på kvällen hade jag på mig mina fin fina skor som jag ska ha på bröllopet å jag måste säga att fotmässigt e dom helt ok...MEN mina småtår dör, typ...på en gång. så jag ska se till att köpa plåster till tårna å se om det blir bättre :) annars får dom dö...jag menar, ska man var fin får mna lid pin ;D
 
dom e ju såååå snygga <3 (tar fram dom å klappar lite på dom då å då)
 
jepp jepp...dags att tvätta bort sminket å sen dyka ner i sängen! GOD NATT <3
 
X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0