...kalasbilder!

Tummen har åkt ur =)


På väg till MUS för att bli sminkad...röd efter springtur =)


färdigsminkad :) å redo att städa (ser ni tvättberget i bakgrunden)


För första gången lyckades jag med geléshots! =D (har försökt flera gånger!)


Karin ville vara med på bild...medans smulan letade flyktväg


vi försökte verkligen med en finbild...men nej vi kunde inte lyckas, så fick bli en grimasbild


Födelsedagsbarnen :) fina gotland <3


fina blommor jag fick :)


mina fossingar efter krogen :)

Det var en super trevlig kväll...som avslutades på harrys, tyvärr ville inte alla följa med :( så det blidde "bara" jag stina å david...men kul hade vi ändå :) å jag fick höra att jag har en jefligt snygg röv... =) av en tjej...vet inte om det var på allvar eller att det var en pik till min korta kjol...för den va kort ^^ men det var ju så varmt den helgen...svårt att tro att det bara var ca en vecka sen jag låg på stranden i bikini å tog mitt första dopp för i år...burr för att gå ut i bikini nu...!!

X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0