...söndsgsnöje!

Efter en helhelg ute i åsbro med massa flyttande å städande var det skönt att komma hem :) dock blev jag inte så jätte glad när vi såg att katterna har lekt rövare rivit massa saker å tagit sönder glas =/ Jag insåg också när jag tittade på kl 18,50 att det bara var ca 12 timmar kvar innan jag börjar jobba igen! :( helgen bara försvann å värst e att jag börjar sju imorrn...SJU! Fatta! Det e (nu ska jag använda ett uttryck som jag aldrig annars använder men älskar) okristligt tidigt! :D (det e ett så konstigt uttryck "okristligt" haha :) Nu på kvällen har det inte blivit många knop gjorda...men här sitter jag nu med min älski med färg i håret...båda två (en förpackning räcker inte till mig och två blir för mkt!) å pepp kan ju inte ha på sig glasögonen med färg i håret...då klippte jag sönder ett par gummihandskar å satte på glasögonen :) X torsk X


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Hahaha! Du har samma hårfärgningströja som jag :D

Älskar också uttrycket "okristligt tidigt".

Svar: haha...gratiströjor is the shit ;)
"okristligt"...vaddå liksom?! hihi :D har även hört "han åt okristligt mkt" :D
Torsken

2012-07-22 @ 23:25:25
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0