...purple rain

Idag har varit en grå och regnig dag! Så när jag kom hem från jobbet var jag genomblöt å skittrött...tröttheten berodde nog mer på min arbetstid (SJU, imorse) än på vädret, men iaf...så jag somna ganska snabbt...men vakna vid sex :) å direkt satte jag på musik i lurarna eftersom sambon spela bil spel (finns det nå jobbigare ljud än motorljud?!) jag plockade lite här hemma å laga mat (klapp på huvudet) sen var jag less

...what to do? Tvn var ju upptagen...bok? Då somnar jag säkert om igen =/

SMINK! Ja! :) körde lite väderinsirerat på lila (purple RAIN) ;D Sen fotade jag massa bilder...med olika miner :D ...lättroad javisst!

Så här blöt var jag när jag kom hem...det regnade ju bara sånt "fint" regn men jeflar vad lurad man (JAG) kan bli ;)

 

...som sagt, grimaser å det här e inte alla bilder ^^

Avslutade med lite somrigt men ändå tolkvänligt lack :)

 

...snart dags att tvätta bort allt smink då...å hoppe i säng! =P

 

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0