...2011 är över!

God fortsättning på er :)
2011 är nu över...äntligen? Ja, lite faktiskt...året har varit fullt av motgångar måste jag säga men även en hel del medgångar också...såklart!
Om jag ska sammanfatta året...(springer å hämtar almenackan...)
  • Ja, året började med att vi lämnade bort kattungarna vi fött upp (är det bara ett år sen...?
  • Jag bestämde mig för att jag hade fått nog med min vikt, tog tag i saken och gick med i viktväktarna.
  • Jag och älskling firade 5 år tillsammans <3
  • Vi skrev på kontrakt på nya lägenheten
  • Jag fyllde 25!! :D
  • Fick tillökning (en till lite kisse kom till världen)
  • Jag hade min första betalda semester :))
  • Jag å älski lyckades få i ordning på vår ekonomi så jag slipper ha ångest varje månad :)
  • Jag började spela innebandy med döva... m a o skaffa mig en hobby =)
  • FLYYTTADE FRÅN BRICKEBACKEN!
  • Nådde min MÅLVIKT! =D
  • Åkte iväg på lisebergs julmarknad, som jag velat göra i flera år!
Jaa...det var nog det! 2011. De negativa sakerna tycker jag inte e värda att ta upp! De lägger jag mig bakom mig å blickar framåt mot ett bättre 2012! Dock kommer jag ta med mig lärdomen av de negativa sakerna...så att jag kan förhindra de sakerna jag kan påverka =P
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och nu... tänker jag publicera förändringen på min kropp (och jag vet, jag ser förjävlig ut osminkad =P )
Vä: Före Hö: Efter
Man kan ju lugnt sagt säga att det har hänt grejjer :P och jag är stolt som F A N måste jag säga :)
Nu gäller det bara att jag ska fortsätta se ut så här :) jag får helt enkelt ta fram "före"bilderna ibland så jag blir påmind ;P
Någon dag härframöver kommer jag skriva lite om mina "förväntningar" på 2012....
X torsk X

Kommentarer
Postat av: K

Shit vilken förändring Johanna :) Det är ju bara halva du kvar, bra jobbat!

2012-01-04 @ 13:32:42
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vilken skillnad, du är så fin Johanna!! :)

2012-01-04 @ 17:06:07
URL: http://enbitavlivet.blogspot.com
Postat av: A

Så himla bra jobbat!Å nu kommer 2012!!!! :P

2012-01-04 @ 17:20:08
Postat av: Sandra

OMG vilken skillnad :)) Så jäkla bra gjort!!! Gillar att du tar upp alla bra saker som skett 2011 och inte de dåliga! Det kommer bli ett fantastiskt 2012 för dig! :D

2012-01-04 @ 20:20:28
Postat av: Johanna

2012-01-04 @ 22:55:38
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack hörrni :) jag sitter idag igen å tittar på bilderna och kan INTE fatta att jag själv inte såg mig själv så! :O galet :P

2012-01-04 @ 22:56:55
URL: http://torskelain.blogg.se/
Postat av: Gotland

Shit vad du är duktig!!! Bra jobbat!! super snygg är du!!

Kram=P

2012-01-05 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0