...Oskulden e tagen!

Nu har jag gjort det...! :) jag har varit något så sjukt peppar och nervös det senaste dygnet! Men jag kan säga nu i efterhand att nervösiteten jag känt var INGENTING jämfört med vad jag kände när jag började tolka!! Benen och skinkorna bara skakade å hjärtat slog så hårt att jag nästan tror att det syntes ;)
Men nu är det gjort :) å kul var det! Hur det blev...? Jaaa...bra? Kanske? Minns faktiskt inte så mkt men känner mig nöjd, nån små tabbe här och där men det blir det väl alltid? Å sen råkade jag visst gå ur bild innan jag var klar ^^, men men...det var ju bara att ställa sig igen ;-D
Man kan ju inte vara bäst från början :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad duktig du är! Shit vad du utvecklats sedan examen. Blev så röd att jag blev tårögd när jag såg dig tolka. Är så glad för din skull. :)

Svar: Tack ^^
Torsken

2012-12-05 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0