...infall en söndagskväll

Som ni märker så skriver jag inte så mkt, detta beror helt enkelt på att jag inte finner ro att skriva, varje dag tänker jag ut saker jag ska skriva å fotar ibland oxå...men sen kommer jag liksom aldrig till skott när jag sitter framför tangentbordet och ska skriva...

Nu finner jag lite ro för att jag borde städa och ta hand om tvätten...TRÅÅÅKIGT! Nåt mer som e roligare, mycket roligare, att göra när man måste städa är att sminka sig :) såg en sminkning på nätet å kände att den där måste jag prova ^^
Kan ni förstå att om en vecka är det dan före dopparedan...!! :D jag tyckte oktober gick fort å nu e det snart jul!??! Inte för att jag klagar, det här året å (speciellt november) får mer än gärna svischa förbi...

Sminkningen...

 

Ja, det e ju söndagskväll...orka göra båda ögonen ^^

 

Nu behöver jag bara något tillfälle så jag kan få bära denna fina sminkning...på webben går nog inte, å till vanliga jobbet känns lite väl översminkat ;)

 

 X torsk X

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0