...sjukling

Ända sen i måndags kväll har jag mer eller mindre legat i sängen eller soffan, halvdäckad :( förkyld men inte bara förkylning utan hela kroppen har blivit helt sänkt, minsta lilla ansträngning så har jag blivit tvungen att vila :(
Men igår fick jag iaf hem första tidningen av damernas värld som jag börjat prenumererat på :) den e sås tor å känns super lyxig...var dock för trött för att läsa, men bläddra å titta på alla modebilder gjorde jag :)

Igår fick vi äntligen tag i f-kassan handläggaren...jippi, en riktigt kärring, så vi får se när hon kan få tummen ur och bestämma sig för enligt henne så har hon "faktiskt minst 50 andra ärenden också" :(

Har proppat i mig den ena medicinen efter den andra vitaminen...vet inte om det har hjälp direkt men nu idag mår jag lite bättre så imorrn ska jag till jobbet :) hoppas jag orkar vara med på kickoffen också ^^

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0