...i-landsproblem

Ja, det här är ett i-landsproblem jag har...men det e fortfarande ett problem, att vissa av mina kläder e för stora. Jag måste verkligen göra en rensning, har inte varit så noga för de flesta kläderna gör inte om dom e lite stora...fast när det kommer till träningskläder så måste dom sitta bra, SPECIELLT byxor! ;) det fick jag erfara idag! Hitta ett par byxor i garderoben som satt bra å var sköna men har inte haft dom på länge så jag körde på dom när jag gav ni ut på joggningtur...mh, bra det gick...när jag gick var det inga problem men när jag började jogga så började jag tappa dom =/ insåg efter tio steg ungefär att det skulle inte gå att springa å hålla upp byxorna...så då kom McGayver inom mig fram...först tänkte jag ta snöret från min huva å knyta som skärp, men det var visst fastsytt så det fick bli hårbandet ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0