...fotogenic toalett :)

Första arbetsveckan e avklarad, jag är MYCKET glad att jag hade semester i måndags så att det bara blev en fyradagars första vecka...för sjutton vad trött jag var i fredags..! Har visserligen sovit prutt i veckan så det hjälpte inte riktigt heller!
Det har varit en mjukstart, kan man lugnt sagt säga men blev jätte trött ändå :( men snart är man inne i rutinerna igen...hoppas jag ;)

Helgen har varit toppen...! Eller ja, lördan för idag har jag inte gjort ett skit ^^
Det börja med att jag mötte upp GOTLAND på stan vid elva...sen luncha å shoppa vi lite, fyndade ett par gummiskor (sånna låga gummistövlar) jag vet inte hur eller varför jag bara behövde betala 125 för dom kostade 300 :) mycket nöjd för jag stod å vela länge, kommer behöva dom men har ju inte riktigt överdrivet mkt pengar men lätt värt till alla regniga höstdagar som kommer komma å skönt att slippa klaffas runt i klumpiga gummistövlar till uppdragen! :)

Kvällen spenderades med fina Stina :) det blir alltid en kul kväll i hennes sällskap (förra gången blev det dock lite för mkt av det goda men det var undantaget som bekräfta reglerna) vi började hemma hos henne å avslutade på Harrys :D jag älskar verkligen att dansa :) å för en gångs skull så tog jag på mig dansvänliga skor ;) (brukar alltid ta med för hög klack så det slutar med att jag struttar runt barfota på krogen, inget jag rekommenderar!)
Jag upptäckte att stinas toalett var mkt bra att fota sig på...blev skitsnygga bilder ^^
så jag gjorde en serie...som när man var liten och bläddrade igenom flera bilder så såg det ut som att det rörde sig

 

 

Ville även ha med Stina på en bild på toan

Fast fina Stina blev ASSNYGG utanför toaletten oxå ^^

 

Så lördagmorgon till sena natten var fantastiskt rolig :) en sån där dag man kan ta fram å tänka på när man behöver bli lite uppiggad :)

Nu dags att hoppa in i duschen för att sen sussa...nyarbetsdag å arbetsvecka imorrn! :)

 

X torsk X


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Du skulle gjort en rörlig gif av dem!

Svar: Jaaa...om jag hade nån aning om hur 17 man gör det ;) för jag antar att det e när man spelar upp bilderna efter varann...? :)
Torsken

2012-08-27 @ 12:07:36
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Lina

Skiiitsnygg på bilderna!!

Svar: Tack :) det e något magiskt med hennes toa ;)
Torsken

2012-09-06 @ 22:35:06
URL: http://nonstop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0