...3dagars veckor :)

I april månad har jag jobbat totalt 15 arbetsdagar :) är inne på min tredje långlediga helg! Det e så jefla gött att bara vara ledig, försöker hitta på lite saker men har faktiskt inte dåligt samvete om jag inte gör ett jota på en hel dag...eller två ;)
I onsdag var det 25 april, det vill säga vår 6 års dag! <3 SEX ÅR TILLSAMMANS! Det har varit sex tuffa och härliga år...det går upp och ner, precis som med livet :) men en sak är säker...jag har hittat Han, med stort H :) i onsdags hade jag utbildning med jobbet så vi var ute och firade igår, middag å sen hem på filmmys å efterrätt!

Just nu spöregnar det ute...å så e det strålande sol, det känns mer positivt än när det bara spöregnar :) det går mot ljusare å varmare tider...!
Imorrn är det party på schemat Stina, en vän från jobbet, ska ha inflyttningsgalej :) bubblet ligger redan på kylning! :) måste dock dra ner mina förväntningar, för sist jag parta med Stina var det sjukt kul, svårt att nå upp till igen ;D

Bilder på min sminkning igår kommer...

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0