...home sweet home <3

Helgen har tillbringats i goda vänners lag nere i Borås :)
å det har varit så trevligt och roligt :P och det e så jefla skönt att få komma hem oxå...även fast det ser ut som hej kom och hjälp mig här hemma...
det mesta vi har gjort e att festa faktiskt, kom ner vid halv sju i fredags kväll...kl sju kom alla andra gäster (pinky fyllde 26 i fredags) så det vara bara att göra sig i ordning å köra på =)
mkt goda mat och mkt trevligt blev det...utgång på harrys...oj oj, vad killarna i borås e på en! =/

Lördagen tillbringades på stan...i ett lååångsamt tempo eftersom jag mådde som jag förtjänade efter fredagen ;)
men en blus hittade jag iaf!
Sen framåt kvällskvisten, lagom tills jag började bli människa igen, var det tydligen dags igen...fast för min del blev det inte så mkt alkohol! Men utgång på harrys igen, å vad roligt jag hade...gick omkring å fnissade och hade allmänt trevligt!


Jag på lördagen i min nya blus! =)


Nu e jag väldans  trött....trots att vi sov tills Tore kom hem kl ett :P
Tacksam att jag e ledig imorrn oxå :)

God natt!

X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

lika snygg som i verkligheten!

2011-09-20 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0