...under konstruktion

Ja...man skulle kunna säga att jag är under konstruktion!
TUSEN saker i mitt lilla huvud, plus att jag går å är förkyld det ger en mkt tankspridd å glömsk johanna!
Jag har gjort mitt första besök hos landstingshälsan iaf, det var inge fel på blodtryck, eller blodvärde...ingen diabetes heller! Nu har jag fått tid till en läkare som ska ta lite andra prover (?) och så ska jag få tid för att prata med en beteendevetare i fall det är så att det e ngt fel i knoppen (svar: ja) inte konstigt med allt som hänt!
Återkommer när jag har hittat mig själv igen :P
X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

SKönt ändå att få en ordentlig genomgång av kropp och knopp. Se till å ge dig lite egentid, det tror jag hjälper mycket! :)

2011-11-03 @ 15:00:03
Postat av: torsk

ja, försöker hitta tid till det men den här veckan e verkligen proppad! :/ men helgen blir skoj iaf ;D

2011-11-03 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0