...sjukling!

Nu har jag varit hemma sen i måndags och jag har verkligen bara vilat, känner jag mig friskare tro...?
Nej.
Skit också, så imorgon tänkte jag masa mig till jobbet och se om jag pallar det eller inte =/ ska nämligen jobba hela helgen oxå!
Vi har ialla fall ÄNTLIGEN flyttat :D och jag njuuuuter varje dag jag vaknar, älskar lägenheten och läget!
underbart nära till allt med cykel och SJUKT nära till willys ^^ häromdagen tex, lagade jag mat och så tog en ingrediens slut...vad gjorde jag? tog hissen ner och köpte nytt :D
det jobbiga är att allt inte har sin plats än...och det som har sin plats (tex kläder) har jag inte fått uppackat än eftesom att jag jobba kväll förra veckan och varit sjuk denna...å det e skitjobbigt att leta kläder! :(
tex så saknar jag min nya mössa:
Det är ju inte superkallt än...men förr eller senare kommer kylan!
katterna verkar trivas i lägenheten oxå fisen var ju redo å ville bli nerpackad med bubbelplasten
....men smulan verkar dock bara vilja vara i trappuppgången å åla...
men jeflar vilken fart det blev på henne när grannens hund kom ^^
har inte tränat eller spelat innebandy på flera veckor (tre närmare bestämt) pga av flytt och förkylning...
ja...det e faktiskt min tredje vecka med denna förbannade förkylning!
Undrar hur bra man kommer vara när man kommer tillbaka... =/ kommer flåsa som en gris!
Nej, dags att göra sig i ordning för sängen så jag orkar upp till jobbet imorrn!
X Torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0