....jag är lyckligt lottad =)

Jag är så glad för min pappa! Han är verkligen världens bästa...ja, alla säger så, men alla andra har fel!
För han är verkligen världens bästa.
Han är så händig och ställer upp med det mesta...han finns där i vått och torrt =)
Erbjuder sig att hjälpa trots att man själv inte bett om hjälp. Stöttar när jag behöver och säger emot när jag är ute och cyklar....ja man kan inte hitta en bättre pappa nånstans i hela världen :)
Jag älskar min pappa för den han är. <3
GRATTIS PAPPA PÅ FARSDAG!
X torsk X

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Haha, alla säger inte alls så. Min pappa till exempel, har knappast varit nåt att hänga i julgranen under min uppväxt. Så du har helt rätt i att vara glad över din pappa!

2011-11-14 @ 12:04:11
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0