...!!

Oj vad jag inte haft någon som helst motivation till att uppdatera här :P

Så nu kommer en plutteliten uppdatering.
Jag å älsklingen ska flytta!!! :)
iofs inte förrän till hösten men ändå ;) i nov är det officiella inflyttningsdatumet men
förhoppningsvis blir det nån vecka tidigare!
Nybyggd lägenhet lite närmare stan å inte uppepå en backe :)

Fisen är på tjocken igen...suck!
vet inte hur vi ska göra...framtiden får utvisa vad som sker.

jag är som vanligt trött men glad :)
den här veckan har jag stött på olika typer av situationer i mitt jobb som gör
att jag har fått ett annat livsperspektiv!
Det känns bra att man blir påmind att man ska vara tacksam :P

nu big brother =)

och så slänger jag in fina vårbilder på nonis som jag tog i helgen när jag var
barnvakt!


X torsk X

Kommentarer
Postat av: Misty

Du får ta och kastrera din katt om du inte vill att den ska bli på tjocken fler gånger.

2011-05-13 @ 11:52:19
Postat av: Torskelain

meningen var att vi skulle göra det men ville vänta tills kattungarna var tillräckligt stora så hon fick p-piller och vi höll henne inne men ja så smet hon en natt å det var allt som behövdes! =(

2011-05-17 @ 20:49:00
Postat av: Misty

Vilken osis. :-( Hoppas hennes dräktighet kommer att gå bra och att du lyckas hitta bra hem till de kommande ungarna.

2011-05-20 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0