...nytt smink <3

jag har inte riktigt haft speciellt mkt tid eller ork till att uppdatera min blogg =(
har haft en ganska tuff period både med jobb och privat men det verkar som att det
håller på att vända till det bättre...nu när ljusare och värmare tider äntligen är på väg! =)

I tisdags var jag och sandri  på make up stores klubb kväll =)
jag köpte en skit snygg eyeliner penna som e knall turkos...och en till lila ögonskugga,
en som Pinky har och som jag suktat efter i två år men har tyckt att det faktiskt
räcker med typ 5 olika lila ögonskuggor men nu slog jag till när det ändå var 20 % rabatt :P
och att jag INTE ångrar det...och dom båda passa faktiskt skitbra ihop!


här har jag lagt en mörkare lila som skugga längst ut oxå!

X torsk X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0