...gott nytt år!!

Gott nytt år kära vänner!
=)
jag känner på mig att det kommer hända bra grejjer i år!
;)
även om det nyår året började med sjukdom och feberkänningar så känns det som att
det bara kan gå uppåt!
I år ska jag å älsklingen banne mig växa upp...ta mer ansvar, STÄDA, SPARA och laga mat!
Nyårsafton var lugn eftersom att jag inte var så pigg...men nyårsmiddag å nyårsfin blev det iaf

Förrätt: Vitlöksbröd med mozzarella
Varmrätt: Fläskfilé med ugnstekta rotfrukter och bea
Efterätt: Skulle vara chokladpudding med vaniljvips...men vi glömde den :P




älsklingen i sin nya skjorta och slips


jag =)


Förresten så tror jag min kropp kände på sig att jag blev ledig...tog ungefär tre timmar efter att
jag slutat jobba som jag började känna mig lite hängigare än vanligt...dagen efter (nyår) vaknade jag
vråltäppt, nös massor och hosta och kände mig febrig! =(
men mår lite bättre idag så jag hoppas att det bara var kroppen som sa "jag behöver vila!"

Idag...dagen innan vi ska lämna bort kissarna...klart som tusan att dom har varit SUPERsöta och lugna..
inga ligister idag inte! Allt för att göra det extra jobbigt imorrn! =(
Hoppas och tror att det kommer bli bra i de nya hemmen!


Frasse (aka svante) och betty lämnar oss imorrn...

tillsammans med våfflan (närmast) men smulan stannar iaf kvar! =)



X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

Lycka till med lämnandet av kissarna idag. Gott nytt år :)

2011-01-02 @ 11:32:49
Postat av: Miss Universum

V fina ni va! =) fy, va svårt å lämna ifrån dom! Så söta dom e! =)

2011-01-02 @ 12:16:12
URL: http://marypinkmary.blogg.se/
Postat av: Torsken

dom har det bra i sitt nya hem...=) ganska skönt att inte ha så många ligister!

2011-01-05 @ 15:26:23
URL: http://torskelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0