...nämnde jag att jag typ älskar hjärtan?

hehe...råkade gå in på hm...
....lite klantigt ja, men jag var faktiskt bara sällskap! Så e det faktiskt inte mitt fel
att jag råkar vara galen i hjärtan och dom typ har hjärtemode just nu!
=)
hihi...jag shoppa ju inte loss direkt, men ett par glajjor och en tygpåse !


hur fin som helst! och dom små bilderna på påsen är olika bilder på hjärtan...


hur snygga kommer inte dom här vara i sommar!? mmmm...me like <3


nu ska jag äta lite, kanske plocka undan lite sen hoppa isäng!
Så morgondagen kommer lite fortare och mitt hjärta kommer hem igen!
konstigt nog var det värst första morgonen sen har veckan bara försvunnit! Jag som skulle fixa så mkt! =(


X torsk X

Kommentarer
Postat av: a

okej, jag tar på mig ansvaret för påsen då =)

2011-02-18 @ 10:28:20
Postat av: Miss Universum

hahaha, ascoola glajjor! =)

2011-02-18 @ 11:58:51
URL: http://marypinkmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0