...OJ! FJÄRDE ADVENT!?

Nyss satt ajg å tyckte att december går skiit långsamt...det gör jag inte längre! :)
SNART E DET JUL! hihi...
en ledig dag och 4 arbetsdagar kvar sen brummar vi mot vagnhärad :)
(klockan tio på fredag kväll...när jag gått av mitt arbetspass...nej jag e INTE bitter att jag blev förskjuten till tio dagen före julafton!)
Just nu tycker jag att jag börjar hitta mig själv lite...sakta men säkert...men fortfarande kan allt vändas upp och ner på fem minuter och jag mår skit! men...som sagt ett fåtal gånger den senaste veckan har jag känt mig som mig själv... :)
Nått som har gjort mig att jag INTE känner mig som mig själv e min hårfärg...tänkte att jag skulle piffa upp mig innan julbordet med jobbet i fredags (har ju börjat få lite utväxt)  MEN det blev inte mörk brunt...det blev MÖRK MÖRK MÖRK MÖRK JÄÄÄTTE MÖRKT brunt :( nästan svart! =/ not what I wanted...men men det e kanske en vanesak ?
Igår var jag och älski på bio... =D
..gissa vilken film vi såg ^^
X torsk X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0