...sista semesterdagen!

Nu har den sista semesterdagen börja lida mot sitt slut och imorrn äre jobb som gäller!
Det e med delade känslor måste jag säga...hade jag inte älskat sovmornar så mkt som jag gör så hade det inte varit nå problem alls! Men det gör jag ju :P annars ser jag bara fram emot att börja jobba igen, det går ju sällan en dag på jobbet utan att man skrattar eller åtminstone ler åt någon annans skämt på jobbet =)
Det är en riktigt bra arbetsplats jag har, roligt jobb å underbara kollegor!

Den här semesterperioden har jag å älski åkt upp mot norr för att hälsa på släkt å vänner...men det blev mest släktingar som vi hann träffa! Får försöka komma iväg uppåt snart igen :P
Men det var inte bara nöjjes resa...vi åkte även upp ihopp om att få ett lån på banken och för att pepps bror, markus, skulle hjälpa oss med att lägga upp en budget å budgetprogram.
Två dagar gick åt att försöka få ordning på allt, men det gav utdelning! Vi fick ett lån där vi baka in alla gamla lån å krediter som vi har (läs han :P) och har lagt upp ett sparande och fixat budgetprogrammet =)
Och det var INGA problem hos banken, vi gick dit å förklara vår situation och han sa bara att "det fixar vi!"
-WHAT?! Bara så där??
Det är skillnad på bank och bank, å definitivt skillnad på storstad och...mindre...liten sta...by =)
Så nu ser jag faktiskt fram emot månadsslutet för att se så allt funkar å att vi fatta budgetprogramet...å tro mig, betala räkningar e INGET jag brukar se fram emot :P snarare tvärtom, det brukar ge mig magont!
Å tack vare att vi åkte upp och kom iväg härifrån så känner jag verkligen att jag har varit ledig! Fått ladda batterierna lite =) Så jag e laddad till tusen med att börja jobba =)

Här kommer lite bilder från resan :))


Ute vid hans mormor å morfars stuga, med havstomt <3


William leker med sina julklappar =)


Lillebror Söderlund


Petrus och Jonathan och MASSOR av kaktusar


glass e gott :P


jag var snäll å delade med mig till hans ansikte ^^ synd att jag inte fick ngn efterbild


Solnedgång vid en sjö


Solnedgång på ena sidan bron...

...och månuppgång på andra sidan :)


Stora-lillasyster Sarah å Pepp

X torsk X

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilka härliga bilder!! :)

2011-08-21 @ 21:57:27
URL: http://enbitavlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0